سخنگوی طالبان: در محل ترور الظواهری هیچ جسدی پیدا نکردیم-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سخنگوی طالبان: در محل ترور الظواهری هیچ جسدی پیدا نکردیم

سخنگوی طالبان امروز (شنبه) اعلام کرد، در محل ترور ایمن الظواهری، سرکرده القاعده که واشنگتن به تازگی اعلام کرد که در منزلش در کابل هدف قرار گرفته، هیچ جسدی پیدا نشد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 06
کد خبر: ۱۴۵۷۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان امروز در گفتگو با رادیوی بین‌المللی "آزادی" درباره کشته شدن الظواهری گفت: این مساله در کل در دست بررسی و تحقیق است.

 

مجاهد در ادامه اظهار کرد: ما هنوز هیچ جسدی پیدا نکرده‌ایم و مواد انفجاری به کار رفته در این حمله همه چیز را به طور کامل نابود کرد.


طالبان پنج‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اطلاعی از حضور الظواهری در خاک افغانستان نداشته و عملیات نظامی واشنگتن در افغانستان به منزله نقض توافقنامه دوحه است.

 

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه از کشته شدن الظواهری در حمله هوایی روز شنبه این کشور در افغانستان خبر داد.

 

الظواهری پس از کشته شدن اسامه بن لادن در پاکستان در سال ۲۰۱۱ در راس تشکیلات القاعده قرار گرفت و به یکی از مهم‌ترین چهره‌های تحت تعقیب جهان تبدیل شد./ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار